Ericsson prezentuje internetową erę telewizji podczas IBC 2015 (10-15.09.2015)

Gdy przemysł telewizyjny wkracza w erę Internetu i okres niespotykanych wcześniej, gwałtownych transformacji, tradycyjny łańcuch wartości mediów przekształca się w nowy, dynamiczny ekosystem. W centrum tego nowego świata znajduje się konsument, który napędza ogromne zmiany, stale podnosząc swoje oczekiwania dotyczące współczesnej telewizji.

Podczas IBC 2015, Ericsson (NASDAQ: ERIC) pokaże klientom, w jaki sposób mogą sprostać tym wyzwaniom, dzięki debiutującym rozwiązaniom, opracowanym by zapewnić konsumentom satysfakcję i przyjemność. Firma zaprezentuje też, jakie znaczenie dla osiągnięcia tych celów mają: zapewnienie komfortu użytkowania, dostarczanie spersonalizowanych i wciągających treści oraz stałe udoskonalanie usług.

Wprowadzenie nowych produktów umocni pozycję firmy Ericsson jako lidera w dziedzinie przetwarzania treści wideo za pomocą oprogramowania. Firma wskaże również, w jaki sposób rosnąca liczba jej rozwiązań wykorzystuje architekturę chmury oraz zilustruje korzyści wynikające z integracji oferty dla przedsiębiorstw z branży telewizyjnej i mediów, możliwej dzięki aktywnemu nabywaniu spółek w tym sektorze.

Na stoisku firmy można będzie znaleźć:

Elisabetta Romano, nowo mianowany wiceprezes i szef działu TV & Media w firmie Ericsson, mówi: „Jesteśmy dumni z udziału w ewolucji naszej branży w kierunku ery internetowej, gdzie telewizja i wideo będą ściśle połączone, powiązane i spersonalizowane. W miarę jak zmierzamy w stronę Networked Society (Społeczeństwa Sieci), to konsument podłączony do internetu będzie dyktował warunki. Dlatego też nasi klienci będą musieli koncentrować się na stałym wprowadzaniu innowacyjnych usług, by zapewnić sobie lojalność użytkowników. Podczas IBC 2015, Ericsson pokaże w jak wyjątkowy sposób, dzięki połączeniu ogromnej wiedzy o konsumentach, wiodącej na rynku oferty i globalnej skali świadczonych usług, wspiera swoich klientów w tych zmaganiach w gwałtownie zmieniających się warunkach okresu transformacji”.


dostarczył infoWire.pl